Utställning: Storfurstinnan Anastasia Nikolaievna Romanova av Ryssland

I samband med sjösättningen av rederiet St Peter Lines nya färja Prinsessan Anastasia arrangerar de tillsammans med The Tsarskoe Selo State Museum-Reserve en utställning om storfurstinnan Anastasia Nikolaievna Romanova av Ryssland, tsar Nikolai II och kejsarinnan Alexandras yngsta dotter. Utställningen går att ses ombord på Prinsessan Anastasia som trafikerar linjen mellan St.Petersburg och Stockholm. En utställning om Anastasias farmor, (änke)kejsarinnan Marie Feodorovna är också planerad.


Postat av: Linnéa

Den vill jag gå på ... =)



Förlåt, jag vill inte verka tjatig, men jag är så nyfiken på vad det kan vara ... Har du skickat mitt pris än? =)

2011-04-13 @ 12:40:19
URL: http://fantasygalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: