Kejsarinnan Alexandras klänningar

Nu har vi kommit fram till de sista två av Alexandras vackra klänningar som jag för närvarande har sparade på min dator. Kanske finns fler av hennes klänningar fotograferade och tillgängliga på Internet - men ännu har jag ej lyckats hitta fler än de som jag redan publicerat. Jo förresten, jag ljuger - jag hittade ytterligare en hovdräkt som enligt uppgift skall ha tillhört Alexandra. Den publicerar jag vid ett senare tillfälle. Vilken av klänningarna nedan tycker du bäst om?





Min favorit är utan tvekan den första klänningen. Jag tycker att den är vacker, elegant och stilren. Om jag skall vara ärlig så anser jag faktiskt att den andra klänningen är ganska ful, och om jag hade fått avgöra vem som klänningen tillhört så hade jag satt mina pengar på Minnie och inte på Alexandra. Enligt uppgifter (Herimitaget) så skall den dock ha tillhört Alexandra och vem är jag att ifrågasätta experterna...

Vilken av klänningarna är din favorit?


Postat av: Anonym

Ettan är utan tvekan snyggast!

2010-03-14 @ 21:54:11
Postat av: anne

En så intressant och vacker blogg du har! De färglagda fotona blir fantastiskt vackra! :)

2010-03-14 @ 21:58:31
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Diana

Ettan var mest stilren så den får min röst. Tvåan var också fin fast på ett annat sätt... den gör sig nog bäst på.

2010-03-14 @ 23:28:10
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Jag tycker också den första!:)

2010-03-15 @ 13:19:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: