090928

Håller precis i denna stund på med att ladda upp ett boktips/minidokumentär på youtube. Boken heter Tsar; the lost world of Nicholas and Alexandra och i boken berättar jag lite kring boken och visar bilder och förklarar. Jag beräknar att videon är uppladdat om några timmar så om ni råkar vara intresserade (vilket ni självklart är - haha) är ni välkomna tillbaka om någon timme/några timmar.

Bild från filmen Romanov; the imperial family


Postat av: Rebecca

När kommer den upp?

2009-09-30 @ 15:44:42
Postat av: Alicia

Det tar mig tio minuter att göra den, ungefär fem att exportera filmen så den får rätt format, sen ungefär en minut tills den är uppe på youtube, och kanske ytterligare tio innan den går att titta på. Ungefär, beror på tid på dygnet - beroende på hur mycket trafik det är på youtube. Ska du börja videoblogga mer? :)

2009-09-30 @ 17:46:07
Postat av: Jenni

vilken underbar blogg! jag har så länge jag kan minnas alltid varit intresserad av tsarfamiljen Romanov! jag fann din blogg och är helt fast, tack vare dig vet jag nu mkt mer! fortsätt med skrivandet! tack!

2009-11-22 @ 15:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: