Rare picture

Jag var precis inne på Alexander Palace och kollade på rare pictures. De flesta av de bilderna har jag redan sett förut, men en bild var ny; en bild på Alix, Olga och Nikolai. Jag har ett problem med denna bild. Jag kan inte avgöra om den är äkta eller inte. Nikolai ser äkta och levande ut medan Alix och Olga ser målade och ditklistrade ut. Man ser tydligt att det är dem, men det är ändå något som inte stämmer. Jag tvivlar på att bilden är äkta!


Postat av: Rasmus

Hej Erika. Tack för välkomnandet in i finklubben :)

Jag är kvar i Ludvika och försöker hanka mig fram genom att vara timvikarie inom vården. Får se hur det går. Hur är det själv, är du kvar i storstaden?

2008-09-08 @ 21:00:11
Postat av: astri

alix såg weird ut, eller? men den fula ungen och den snygga pappan ser ut som the real deal..

2008-09-11 @ 15:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: