DNA-bevis bekräftar att benen efter de två kropparna hittade i Sibirien tillhörde tsarens försvunna barn

DNA-experter bekräftar nu att de benen efter de två personerna som förra året hittades i Sibirien tillhörde de två ej funna barnen till rysslands sista tsar Nikolai II. Genom denna upptäckt kan vi konstatera att Anna Andersson som under hela sitt liv påstod sig vara storhertiginnan Anastasia verkligen var bluff. Välkommen hem Maria och Aleksey!

Jag skall skriva mer om detta senare. Just nu befinner jag mig chocktillstånd efter detta avslöjande! Herregud! Ett av seklets största mysterium har äntligen blivit löst.

För mer information se länken nedan. Tack så mycket till Bev som skickade den till mig.

http://news.bbc.co.uk/go/em/fr/-/2/hi/europe/7375765.stm

Maria
image261
Alexey
image262

Postat av: Leia ♥

Det är ju inte bevisat att det var just Maria? Det kan ha varit antingen hon eller Anastasia?

2011-01-23 @ 19:19:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: