Nikolais skrivbord

Nicky och Alix var mycket förtjusta i att fotografera och ordna fotografierna i ramar eller album. Det sägs att de tog över 150 000 kort, och eftersom bara en bråkdel av dessa är släppta så har jag mycket att se fram emot. Om de någon gång släpper dem. De kanske är för privata. Ibland känner jag mig som en inkräktrare då jag sitter och snokar igenom deras privata fotoalbum. I allafall så har jag genom en förstorad bild tagit reda på vilka fotografier Nicky hade på sitt skrivbord. Jag radar upp den i ordningen från höger till vänster;

Alix
Nicky och Alix tillsammans
Döttrarna (Olga, Tatiana, Maria och Anastasia)
Alexei
Alexei
Alexei
Alix
Alix
Alix
Alix
Alix
Minnie och Olga (Nikolais mamma och yngre syster)
Anastasia och Maria
Alix
Alix
Alix
Nikolai tillsammans med sina döttrar
Ella (Alix syster)
Alix
Alix
Maria, Nicky, Olga, Alix, Anastasia ocj Tatiana
image173


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: