Varför håller Nikolai en pistol i handen?

Jag såg mig om lite på Internet idag, och av en ren händelse, hehe, hamnade jag på livadia.org sajten där jag hittade den här bilden. Den förestället storhertiginnorna Anastasia och Maria som sover tillsammans med sina föräldrar kejsarparet Nikolai och Alix i en höstack. Det finna en hel del konstiga saker med detta kort. Varför använder Nikolai Maria som kudde? Maria var Nikolais favoritdotter, men att använda henne som kudde tycker jag inte passar sig. Alix borde försöka göra det lite bekvämare för sig genom att strunta i sitt lilla parasoll, men eftersom Alix var "sin mormoders barnbarn", skyddade hon sig för all sorts sol. Att vara brunbränd i amsiktet var något alldeles förfärligt! Det största frågan är dock; Varför håller Nikolai en pistol i handen?



image48

Postat av: lisa

om det är vänsterhanden du menar (sett från vårt håll) kan jag hålla med om att det ser ut som en pistol, men om man tittar noggrannare kan man se att det är en uniformshatt.

2011-09-15 @ 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: