Överlevde både Olga och Anastasia (Tatiana)

Legenden säger att det var Anastasia Nikolaievna Romanova som överlevde den grymma händelsen där hela den kejserliga familjen mördades i en källare i Ekaterinburg. Då man hittade resterna efter familjen ca. 80 år efter att de mördades fann man endast fem skelett, och familjen bestod av sju medlemmar. Två familjemedlemmar fattas alltså. Undersökningar av kranium m.m, har fastställt att de två medlemmar ur familjen som saknas är Maria Nikolaievna Romanova och Alexei Nikolaevich Romanov. Anastasia, den som sägs ha överlevt, blev alltså beviserligen mördad natten till den 17 Juli 1918. Då jag för snart ett år sedan satt och "surfade" upptäckte jag att kvinnan som påstått sig vara storhertiginnan Anastasia, var mycket lik Anastasias äldre syster Tatiana Nikolaievna Romanova.

Då jag letade efter en bra bild på Tatiana, för att för er visa likheterna mellan Anna Andersson och henne, insåg jag att, oj, Anna Andersson är visst otroligt lik Anastasia. Nedan visar jag några bilder som stärker detta påstående:


image41
Anastasia, Anna Andersson, Anastasia

De har samma ögon, samma näsa och samma leende. Dessutom så är det bevisat att Anna Andersson hade ärr på precis samma ställen som Anastasia, samt Anastasias vanskapta fötter. Förutom detta, så har jag gjort en mycket viktig upptäckt. I gamla Anna Anderssons ansikte finns det likheter med gamla Maries (Nikolai's mamma) ansikte.

image42
AA, Minnie, AA, Minnie
* Minnie = Marie

Ja, detta måste utredas! Det mest otroliga upptäckte jag senare, då jag läste om Olga Nikolaeivna Romanova. Jag hittade en bild, där en person visar likheterna mellan Olga, och en kvinna som senare påstått sig vara Olga. Likheterna är slående. Är hon Olga? Det kan hon väl inte vara, för resterna efter Olga hittades ju nedgrävda i marken efter att han legat där i åttio år. Är det sant? Eller överlevde hon?


image43

Den äldre kvinnan är hon som påstått sig vara Olga. Hon är otroligt lik. Jag börjar faktiskt tvivla. Överlevde Olga?

Postat av: Karin

Asch, vad spelar det för roll, alla är döda nu iallafall!

2007-12-09 @ 21:02:49
URL: http://ingolf.blogg.se
Postat av: Erika

Men Karin! Vad äro detta?! Jag blir bestört!

2007-12-09 @ 21:07:56
Postat av: Hayley

Väldigt intressant fakta!
och dom var väldigt lika varandra på bilderna. Själv tror jag att Anastasia överlevde.

Svar: Hej Hayley! Du kan läsa mer i vårt magasin: www.madamescandaleuse.com
Priggles

2013-04-29 @ 09:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: