Madame Scandaleuse söker skribenter...

PÅ FACEBOOK KAN DU FÖLJA ARBETET MED NYA MADAME SCANDALEUSE MAGAZINE.
 
Hej!
 
Nu var det länge sedan som jag uppdaterade bloggen. Orsaken till varför den inte har uppdaterats på så länge beror på att jag jobbar heltid, och därför har svårt att hinna med att skriva. Jag vill dock inte att bloggen ska dö, och har därför fattat ett beslut om bloggens framtid. Jag ämnar omvandla bloggen till ett sorts "online magazine" där vi varje vecka publicerar intressanta artiklar om viktorianska och edwardianska kläder, kungligheter från förr och mycket mer. För att detta ska vara möjligt behöver jag dock er hjälp, och därför söker jag skribenter. Som skribent ska du vara beredd att producera mellan 1-3 artiklar per vecka. Till en början kommer du inte att få någonting betalt, men material i form av böcker, filmer osv kan bli aktuellt. Alla artiklar ska skickas till mig för granskning, och jag sköter själv publiceringen. Din artikel kommer naturligtvis publiceras tillsammans med ditt namn och din personliga byline. Alla skribenter blir även presenterade i ett personporträtt som kommer att finnas tillgängliga genom en länk i menyn.
 
Skicka din ansökan till [email protected] eller skicka ett meddelande till Madame Scandaleuse på facebook. Berätta om dig själv, dina intressen och bifoga gärna en text som du har skrivit.
 
Lycka till!

Postat av: Kip

! Underbart initiativ, Madame. Din blogg är min absoluta favorit, så ju oftare vi får uppdateringar desto bättre. Önskar att världen bara kunde anpassa sig efter mig och bekvämt falla på plats, haha. På så sätt skulle man ju vara tvungen att vänta mycket mindre på att få läsa de böcker man vill, och se de filmer som annonserats, etc. Om ändå hela världen arbetade för mig...! ;)

Svar: Håller tummarna för att det finns intresserade skribenter! :)
Priggles

2013-01-04 @ 17:38:26
Postat av: L

Hej
Håller tummar för att du får många intresserade. Blev en lten rad hos mig om din efterlysning. Kanske någon läsare hittar hit och blir sugen.Lycka till! www.blog.livs-stil.com

Svar: Tack så mycket! :)
Priggles


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: