TÄVLING: Vem är personen på bilden?

Efter en veckas blogguppehåll (som uppstått på grund av en tidskrävande föreställning som vi hade premiär på i onsdags) rullar jag igång bloggen genom en tävling.

Vem är personen på bilden? Den som först svarar rätt vinner en länk + ett hemligt pris som skickas hem till dig!  Tävlingen pågår till klockan 24.00, natten till torsdagen den 13 januari. Under dagen och morgondagen kommer det att dyka upp fem letrådar som kommer att vara dig till stor hjälp - missa inte dem. Vet du inte vem personen är - gissa! Det kan faktiskt hända att du lyckas gissa rätt. Lycka till!

Ledtråd 1: Prins
Ledtråd 2: Dog på 1970-talet
Ledtråd 3: Fick två söner
Ledtråd 4: Föddes 1900
Ledtråd 5: Son till en storfurstinna av Ryssland

RÄTT SVAR:
Prins Nikita Alexandrovitj Romanov av Ryssland

Tyvärr var det ingen som lyckades gissa rätt och därför spar jag det hemliga priset till nästa tävling.






Postat av: Nadja

Storfurst Misha?



[email protected]

2011-01-11 @ 11:12:49
Postat av: Diana

Henry son till George V?

2011-01-11 @ 16:57:41
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Kungen

Ham som hade epilepsi - prins Johnny?



Förresten Erika, har du sett min svarta tröja? Jag lade den i tvättkorgen igår och nu är den borta. Har du tagit den?!

2011-01-11 @ 21:55:59
Postat av: Kungen

Ham som hade epilepsi - prins Johnny?



Förresten Erika, har du sett min svarta tröja? Jag lade den i tvättkorgen igår och nu är den borta. Har du tagit den?!

2011-01-11 @ 21:58:29
Postat av: Kungen

Ham som hade epilepsi - prins Johnny?



Förresten Erika, har du sett min svarta tröja? Jag lade den i tvättkorgen igår och nu är den borta. Har du tagit den?!

2011-01-11 @ 21:58:43
Postat av: Kungen

Ham som hade epilepsi - prins Johnny?



Förresten Erika, har du sett min svarta tröja? Jag lade den i tvättkorgen igår och nu är den borta. Har du tagit den?!

2011-01-11 @ 21:58:52
Postat av: Kungen

Ham som hade epilepsi - prins Johnny?



Förresten Erika, har du sett min svarta tröja? Jag lade den i tvättkorgen igår och nu är den borta. Har du tagit den?!

2011-01-11 @ 21:58:54
Postat av: Kungen

Ham som hade epilepsi - prins Johnny?



Förresten Erika, har du sett min svarta tröja? Jag lade den i tvättkorgen igår och nu är den borta. Har du tagit den?!

2011-01-11 @ 21:58:54
Postat av: Kungen

Ham som hade epilepsi - prins Johnny?



Förresten Erika, har du sett min svarta tröja? Jag lade den i tvättkorgen igår och nu är den borta. Har du tagit den?!

2011-01-11 @ 21:58:55
Postat av: Kungen

Ham som hade epilepsi - prins Johnny?



Förresten Erika, har du sett min svarta tröja? Jag lade den i tvättkorgen igår och nu är den borta. Har du tagit den?!

2011-01-11 @ 21:58:56
Postat av: Kungen

Ham som hade epilepsi - prins Johnny?



Förresten Erika, har du sett min svarta tröja? Jag lade den i tvättkorgen igår och nu är den borta. Har du tagit den?!

2011-01-11 @ 21:58:56
Postat av: Kungen

Prins Johnny- han med sjukdomen?



Förresten Erika, har du sett min svarta tröja? Jag lade ner den i min byrålåda igår men idag kunde jag inte hitta den. Har du tagit den?

2011-01-11 @ 21:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: