Tävling: Vinn boken "Royal Weddings" av Emily Brand

Idag är det enbart 11 dagar kvar till det kungliga bröllopet där prins William skall gifta sig med Kate Middleton. För att fira denna annalkande högtidsdag arrangerar jag en tävling där du har chans att vinna Royal Weddings av Emily Brand. För att ha chans att vinna skall du nedan försöka identifiera de numrerade personerna på bilden nedan. Skicka dina svar till [email protected]. Tävlingen pågår till söndagen den 24 april klockan 12.00. Lycka till!



Postat av: Hanna

Nu har jag skickat in mitt svar. Jag har ingen blogg, går det bra ändå?

2011-04-18 @ 13:20:12
Postat av: Madame Scandaleuse - svar till Hanna

Hej Hanna!



Det är inga som helst problem! :)

2011-04-18 @ 13:20:50
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: Diana

Jag gav mig på att försöka googla bilden, men lyckades inte så bra... Haha! vilken tur för mig att jag får boken trots detta. Tack så hjärtligt! Hoppas du har haft det trevligt i England!

2011-04-18 @ 14:26:46
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: