Kronprinsessan Victoria som Barbiedocka

I Aftonbladet kan man idag läsa artikeln:



Jag vet inte om detta skall ses som obehagligt eller ej? Hade jag varit Victoria så hade jag tyckt att det varit enormt läskig. Vem vill liksom ha en liten kopia av sig själv i form av en stirrig barbiedocka? Fast, det kanske vore något. Barbies smala midja och långa ben skulle man ju inte tacka nej till i första taget. Skulle jag då vilja ha den här dockan? Ja, jag måste nog erkänna att jag skulle vilja ha den. Det had varit roligt om de kunde tillverka dockor av samtliga personer ur Europas kungahus. Tänk vad roligt att ha drottning Elizabeth eller kung Harald sittandes i bokhyllan. Man hade kunnat ha en hel armé av kungligheter hemma i huset. Okej, nu blev det läskigt. Jag vill nog inte ha en hel armé av barbiedockor hemma.  Nej, jag tror att jag håller mig till min gamla snuttefilt...


Postat av: Gealach

Jättekul idé, tycker jag!

2010-02-04 @ 06:00:59
URL: http://gealach.blogg.se/
Postat av: maygol

Tycker dee är råkul! Jag skulle lätt köpa prins Charles :P

2010-02-08 @ 17:16:45
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: