Prinsessan Madeleine skippar Nobelfesten

Idag rapporterar Aftonbladet om att prinsessan Madeleine väljer att skippa Nobelfesten till förmån för sitt arbete i New York. Hovets presschef, Nina Eldh, förklarar prinsessan Madeleines frånvaro på detta sätt: – Hon arbetar i New York och kan inte hålla på och åka fram och tillbaka. Hon ska stanna där fram till jul.
Vad är er åsikt om detta? För egen del är jag ganska irriterad och besviken över prinsessan bristande engagemang. Detta är inte det första som hon har valt att utebli från ett evenemang som hon borde närvara vid. Vi får istället glädja oss åt det faktum att prins Daniel för första gången kommer att närvara. Vad tycker ni? Tycker ni att det är rätt eller fel av Madeleine att skippa Nobelfesten? Rösta nedan:



webvoter-omröstning
Är det rätt av Madde att skippa Nobelfesten?

Ja
Nej

Se resultat
 

Postat av: Kip

Alltså, hennes jobb är ju en tolerabel ursäkt ändå, med tanke på att det är välgörenhet och så hon jobbar med där borta. Men ändå håller jag faktiskt med, det är inget annat än en ursäkt. :c

2010-12-06 @ 09:05:43
URL: http://themarrowofabone.blogspot.com/
Postat av: My

Jag tror att ja-rösterna är blockerade. Min röst registreras inte.

2010-12-11 @ 08:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: