спасибо!

Tack världen! Detta meddelande möttes jag av i studentportalen;

Jag utgår från att ni kan all grammatik och alla glosor till de aktuella kapitlen. Lär in konstruktioner, uttryck. Lyssna på band och läs högt varje dag! Utförligare instruktioner fick ni av mig i pappersform. Inom kort kommer den att finnas i SP.

 Nästa lektion, den 10/2 kommer att vara baserad på kapitel 1 och 2. Vi skall ha diktamen, hörförståelseövningar, ni kommer att svara på mina frågor och ställa frågor till varandra. Jag hoppas att vi hinner med samtal i par, då ni kommer att tala kring bilderna på s. 172 och 173 i textboken.


Gah! Det blir till att jobba idag alltså! Man kan inte direkt glida med i den här kursen utan det är verkligen nödvändigt att heöla tiden läsa - hela tiden! Gah! Jag dööör!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: