Brott och straff

Idag sov jag till halv sex, vilket betyder att jag på ett dygn sovit tolv timmar! Hur i hela friden kan jag sova i tolv timmar? Det är fem timmar mer än vanligt! Just nu sitter jag av någon anledning och ser på Legally Blonde samtidigt som jag läser Brott och Straff. Jag tänker förbereda mig riktigt ordentligt inför studierna och vara bäst påläst i hela klassen. Ha! Det är inte ofta det händer!
 
Mycket har hänt idag. Jag har kommit på en mycket bra affärsidé som jag skall lansera för pappa och se vad han säger. Jag tänker inte avslöja min idé för jag vill inte att den skall bli tagen och gjord till en succé utan mig. Det vore förfärligt! Nu skall jag gå och laga mig lite lunch (klockan nio på kvällen). Adieu!


Postat av: astri

va? ska du flytta ändå?

2008-07-29 @ 12:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: