Bröllopsdags!

Då var det dags för det stora dagen D här i England. Jag hade från början tänkt att åka till London för att delta i festligheterna (och för att se Her Majesty!) men efter att ha hört ett antal varningar om terrorattacker så valde jag att inte åka. Istället bestämde jag mig för att åka till Blenheim Palace (30 minuter från Oxford) för att se bröllopet på storskärm. Tyvärr så är vädergudarna inte på vår sida idag och det regnar. Att sitta utomhus känns därför inte som någon bra idé. Nej, istället så skall jag om en halvtimme bege mig till Morals Bar för att se på bröllopet. Det är inte riktigt lika tjusigt som Blenheim Palace, men det är ändå ett bra alternativ. Skall du se på bröllopet? (SÄG JA) Nej, nu är det dags för mig att fixa till mig. Man måste ju vara lite uppklädd på en högtidsdag som denna.


Postat av: Josie

Hoho, det är klart att man tittar! Väntar just nu på en bättre skymt av bröllopsklänningen. Ser fram emot dina kommentarer!

2011-04-29 @ 11:56:21
Postat av: Diana

Jag sitter bänkad, har jobbat natt så jag har inte sovit på ett dygn nu. :)

Är det inte fruktansvärt stelt? Det var mer kärlek mellan Vickan och Danne, dessa ser ju knappt ut att ens gilla varandra.

2011-04-29 @ 12:31:22
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: