Monument föreställande tsarens barn

I november kommer ett monument föreställande den sista tsarens fem barn: Olga, Tatiana, Maria, Anastasia och Aleksey att avtäckas i närheten av den plats där resterna efter tsarfamiljen hittades (i närheten av Ekaterinburg). Monumentet är skapat av lokala hantverkare. Jag ser med spänning fram emot resultatet!


Maria, Olga, Aleksey, Tatiana och Anastasia


Postat av: Anonym



Hej! :)

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-2.html#comment



Ps: ni minns mig säkert från "modelbea"-bloggen

Lycka till! :)

2011-10-26 @ 17:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: