Supererbjudande!

Denna vecka erbjuder jag att färglägga dina svartvita-bilder gratis! Sedan några månader tillbaka tar jag för nya kunder ett pris på 50 kr/bild. Detta på grund av att det tar en hel del tid att färglägga. Denna vecka är det dock helt gratis att få svartvita-bilder färglagda. Tveka inte, skicka din bild till [email protected] eller kommentera och länka din bild.

                               Ett exempel på en bild färglagd av mig i Photoshop

 

Postat av: Tessie

Jag har skickat en bild till dig. :)

2010-05-29 @ 13:51:25
Postat av: Marie

Lägga till varann på bloglovin? Var gärna med i min grymma bloggtävling, du kan vinna en pryl du hänger upp din handväska med, den vill ju inte stå på golvet och bli smutsig ;) Scrolla bara ner på min blogg så hittar du tävlingen! Kram

2010-05-29 @ 15:40:51
URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: