Rasputin and the Empress

Yes, de har lagt upp ett klipp från Rasputin and the Empress på youtube. Mähler, du som är expert på film. Vad säger du om detta? Själv stör jag mig på att Aleksey ser så otroligt frisk ut, att Ethel Barrymore fortfarande agerar som om det vore stummfilm och att klänningarna som Alix och Natascha har på sig skriker 30-tal. Jag skall informera er lite om hur min "sjukdom" utvecklat sig. Jag har nu varit uppe i en halvtimme och känner mig nästan helt återställd. Nu skall jag dricka lite te, och sedan gå och lägga mig igen. Adieu!


Postat av: Ika

Jag irriterar mig mer på Natascha än på Barrymore. Sen måste man ju uppskatta 30-talsfilmer för att inte få psykbryt på de jättekonstiga klippningarna i alla scener. Och ja, Alexei kanske hade en bra dag helt enkelt? Hade han sett sjukare ut hade han ju aldrig ens fått springa iväg sådär och ramla.

2008-09-07 @ 15:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: