Dagens bild

Innan jag går och lägger mig avslutar jag med en dagens bild. Denn här bilden såg jag för första gången idag och den var så läskig att jag är tvungen att använda den som dagens Romanov-bild. (Alix 1908)

image166

Postat av: Anonym

Lord almighty vilken fräck design du har gjort!

Båten kapsejade inte, ingen trillade över bord, allting gick bra och jag står säkert på Ludvikiansk mark igen!

2008-03-14 @ 15:16:08
Postat av: Fiona

Gillar din blogg väldigt mycket! Den är annorlunda och då tänker jag främst på att du skriver om kungligheter. ha det bra

2008-03-14 @ 16:16:30
Postat av: astri

haha, usch usch usch. inte kul för nicolai att komma hem till

2008-03-14 @ 19:17:04
URL: http://astri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: