Marias hår

Jag är avundsjuk! Varför har inte jag lika vackert hår som Maria Nikolaievna Romanova? Hennes hår är långt och lockigt och fullt av volym och var är mitt? Jo, platt och rakt och fult! Som tur var finns det något som kallas permanent och det är något som vi platthåriga behöver. Det är inte speciellt snyggt att gå omkring med permanent bara som det är, nej det är inte snyggt, riktigt fult faktiskt. Därför måste jag varje morgon arbeta i en fyrtio minuter med att få håret att se någorlunda normalt ut. Jag slår vad om att när Maria vaknade var hennes hår redan perfekt och inte tantlockigt eller spikrakt. Tantlockigt eller spikrakt - det är min verklighet! Gah!

Maria

Postat av: Alicia

Du har fint hår Erika! Men man är då aldrig nöjd med sitt eget... Haha.

2008-12-19 @ 10:42:01
URL: http://aliciaj.blogg.se/
Postat av: Zeraphina

Hejsan. Eftersom att du verkar ha stor koll på Tsarfamiljen så undrar jag om du vet vart/hur man kan göra ett DNA test med de gamla kvarlevorna ?



Hade varit kul att veta :)

2009-10-25 @ 03:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: