Anastasia

Till Mischaa;

Visst kan jag hjälpa dig med ditt Anastasia-arbete. Det finns en hel del bra sidor som rör ämnet Anastasia och hennes familj.

De bästa anser jag är;
www.frozentears.org
www.livadia.org
www.alexanderpalace.org/anastasia

Är det något du vill veta så är det bara att fråga.

Lycka till!

Storhertiginnan Anastasia
image198

Postat av: michaa

hej! tack så jätte mycket för sidorn!:D du är nog den ända som jag vet som kan så mycket om romanov:P hur kan du veta så mycket?:P du, jag undrar en sak. hur kan (då som man tror) anastasia fly undan när dom sköt dem i det där huset? alla dom där männen
såg välle när dom stod där och blev skjutna elr?:P och en sak till bara, varför klipper några män av prinsessornas hår och typ sedan har dom på sig typ nunn kläder:P
hehe jag vet att det kanske var mycket men hoppas du kan svara, tack.

2008-04-06 @ 13:44:55
Postat av: michaa

hej! tack så jätte mycket för sidorn!:D du är nog den ända som jag vet som kan så mycket om romanov:P hur kan du veta så mycket?:P du, jag undrar en sak. hur kan (då som man tror) anastasia fly undan när dom sköt dem i det där huset? alla dom där männen
såg välle när dom stod där och blev skjutna elr?:P och en sak till bara, varför klipper några män av prinsessornas hår och typ sedan har dom på sig typ nunn kläder:P
hehe jag vet att det kanske var mycket men hoppas du kan svara, tack.

2008-04-06 @ 13:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: